fbpx

Grafisk designer – Mitsubishi Electric

DET HÄR ROLIGA JOBBET GÅR TYVÄRR INTE ATT SÖKA LÄNGRE

Nu söker vi en grafisk designer till Mitsubishi Electric. I ditt team har du marknadschefen och tre kollegor på marknadsavdelningen, och ditt jobb är att producera grafiskt material till organisationen. Tjänsten är ett föräldravikariat med start i februari. 

Som grafisk designer kommer du att skapa allt marknadsmaterial inom s.k. LES-produkter (Living Environmental Systems), dvs värmepumpar, luftkonditionering och ventilation; broschyrer, säljmaterial, annonser och annat. Det är du som ser till att allt följer interna riktlinjer och den grafiska profilen och du kommer att ha många kontaktytor, både med interna beställare och externa återförsäljare. 

Som grafisk designer kommer du även att:

  • Fungera som stöd för återförsäljare som behöver marknadsmaterial
  • Administrera tryckmaterial och ha kontakt med tryckerier
  • Hantera giveaways och annat beställningssortiment från externa leverantörer
  • Vara delaktig i att ta fram mässmaterial och ha kontakt med tex byggare vid mässor

Vem är du? 

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande roller och som har lätt för att samarbeta med andra. Du har även: 

  • mycket goda kunskaper i Indesign, Photoshop och Illustrator
  • eget driv och förmåga att arbeta både självständigt och i grupp
  • förmåga att arbeta strukturerat och enligt plan
  • öga för detaljer och ett kreativt arbetssätt
  • goda kunskaper i Engelska, både tal och skrift

Om du har erfarenhet av film och rörlig grafik blir vi särskilt glada.

Som person är du prestigelös och ödmjuk samtidigt som du kan ställa krav och trivs med högt tempo. Du är social, kommunikativ och har god förmåga att hantera olika typer av kontakter både internt och externt. 

Om jobbet

  • Omfattning: Heltid
  • Placering: Kontoret i Sollentuna
  • Start: Så snart som möjligt

Sök direkt om du är intresserad!

Vi är övertygade om att en mångfald av människor och perspektiv är en grundläggande förutsättning för lyckade organisationer. Aktuell forskning visar också att blandade team presterar bättre än homogena. Vi uppmuntrar alla som stämmer in på profilen i annonsen att söka och använder oss av kompetensbaserade metoder för fördomsfri rekrytering. Intervjuer sker löpande.